Sustenabilitate
Sustenabilitate @ Funky Buddha Romania SRL
Misiunea noastră sustenabilă
Funky Buddha reprezintă individualitate și autenticitate. Susținem cu tărie dreptul de a comunica și de a te exprima liber, fără compromisuri, evidențiind stilul personal distinctiv și estetica care stau la baza fiecărei colecții Funky Buddha, creând o inspirație culturală holistică și influentă – o experiență reflectată în toate designurile noastre.
Funky Buddha prețuiește și îmbrățișează diversitatea în ceea ce privește rasa, credința religioasă, orientarea sexuală, vârsta, sexul, etnia sau orice alt mod alege o persoană să se identifice, încurajând incluziunea.
Hainele noastre sunt confortabile și elegante și oferă o senzație plăcută. Fiecare piesă reflectă natura diversă și vibrantă a comunității Funky Buddha din Europa. Ne imaginăm o lume în care contribuim activ la comunitatea noastră, deoarece acțiunile pozitive vorbesc întotdeauna mai tare decât cuvintele.
Una dintre prioritățile noastre corporative de top este cultivarea unei sensibilități sporite pentru planeta noastră, care să ne susțină prin luarea unor decizii mai responsabile care să reducă impactul nostru asupra mediului, promovând în același timp gândirea circulară.
Suntem pasionați să devenim un brand de lifestyle născut pentru a inspira pasiunea și entuziasmul oamenilor pentru acest stil de viață.
Declarație de sustenabilitate
Funky Buddha se concentrează pe confecționarea hainelor într-un mod responsabil și sustenabil, care limitează impactul asupra mediului.
Aceasta este o procedură continuă și lucrul corect de făcut, atât din punct de vedere etic, cât și comercial, și este o abordare pentru care ne-am angajat să adoptăm cele mai bune practici.
Obiectivele și țintele companiei noastre pentru viitor se bazează pe principiile Pactului Global al Națiunilor Unite (ONU): o serie de planuri strategice de mediu; alinierea la dezvoltarea și utilizarea de țesături produse în mod responsabil și sustenabil, cum ar fi bumbacul, inul, Tencel etc. sustenabile, aprovizionarea acestora din întreaga lume și concentrarea pe alegerea unor opțiuni mai sustenabile atunci când este posibil, transformarea magazinelor și facilităților fizice astfel încât acestea să fie ecoeficiente, reciclarea și utilizarea de alternative ecologice pentru materialele de ambalare și lansarea de colecții capsulă eco-conștiente și prietenoase cu mediul.
Acestea vor reprezenta mai mult de o treime din oferta de produse Funky Buddha până la sfârșitul anului 2025.
Acceptăm că acesta este doar începutul unei călătorii către sustenabilitatea totală, un efort care nu va fi niciodată satisfăcut până când nu va fi pe deplin realizat și nu va fi asigurat un viitor sustenabil, pentru mediul natural, pentru omenire și pentru semenii săi.
Măsurarea impactului și progresului nostru asupra mediului
Până în 2020, Funky Buddha s-a angajat să-și instruiască toți designerii cu privire la importanța circularității și a procedurilor de proiectare a produselor sustenabile, producând într-un mod conștient și neutilizând fibre din păduri pe cale de dispariție.
Până la sfârșitul anului 2023, ne propunem să reducem la zero utilizarea materialelor plastice de unică folosință și să adoptăm ambalaje ecologice.
Înainte de sfârșitul anului 2025, colecțiile vor utiliza la maximum materiale sustenabile, iar Funky Buddha va încerca să utilizeze la maximum energia regenerabilă pentru sediul central și magazinele sale din întreaga lume.
Lanțul de aprovizionare se străduiește să minimizeze amprenta sa de carbon prin fabricarea în apropierea surselor materiale reale - ori de câte ori este posibil.
Depinde de noi toți
Potrivit lui Nikos Alexiou, CEO al ALTEX SA, holdingul Funky Buddha și Fifty-Five GARAGE, compania a fost întotdeauna conștientă de sustenabilitate. Producția este absolut adaptată la vânzări, reducând astfel la minimum stocurile excedentare și, prin extensie, risipa.
„Pentru mine, inima principală a mărcilor noastre este clientul nostru. Sunt sigură că este pe deplin implicată și interesată să ia decizii autentice, conștiente de mediu, în fiecare aspect al vieții sale. Abordarea noastră față de modă este întotdeauna centrată pe client. În cele din urmă, ei sunt cei care decid, iar obligația noastră este să le îndeplinim așteptările, într-un mod sustenabil. Clienții se identifică mai mult cu mărcile care îmbrățișează schimbarea și evoluează în termeni de sustenabilitate și împărtășesc din ce în ce mai mult sensibilitatea noastră față de sustenabilitate.”
Sentimentul de promovare a longevității este, de asemenea, în centrul atenției noastre. Suntem obsedați de crearea de piese vestimentare care sunt infuzate cu calități de atemporalitate și durabilitate. Ne străduim să oferim articole vestimentare care vor forma baza garderobei consumatorului.
Continuăm să lucrăm la calitatea hainelor noastre, așa cum am făcut-o întotdeauna, creând noi modalități sustenabile de lucru, proiectare, producție și distribuție, ca o nouă modalitate de a aborda moda.
Sunt sigur că toate echipele noastre sunt foarte conștiente, dar suntem plăcut surprinși să vedem aceeași sensibilitate și din partea furnizorilor noștri. Cu toate acestea, suntem conștienți că mai avem mult de parcurs. Astăzi, după mai multe colecții capsulă ecologice și multă muncă asiduă, am învățat o lecție foarte importantă: pentru a avansa trebuie să combini designul și sustenabilitatea. Provocarea este să devenim complet sustenabil.
Trebuie să începem cu lucrurile mici pentru a realiza ceva măreț. Imaginați-vă ce putem realiza implementând această abordare nu doar în mediul nostru de lucru, ci și în viața de zi cu zi și acasă, unde trebuie să creștem gradul de conștientizare. Depinde de noi toți.”
Responsabilitate socială
-
MEDIUL NATURAL: Respectul față de mediul natural în care ne desfășurăm activitatea și încercarea de a contribui activ la dezvoltarea comunităților respective reprezintă un obiectiv major al Politicii noastre de Responsabilitate Socială.
-
FUNDAMENTUL ETIC: Fundamentul nostru etic se bazează pe responsabilitatea socială corporativă. În calitate de afacere responsabilă, compania și-a adoptat rolul în comunitățile în care își desfășoară activitatea.
-
ECOLOGIE ȘI CALITATE: Compania noastră se angajează să respecte principiul producerii de produse inofensive pentru mediul înconjurător. Aceasta include, pe lângă o selecție atentă de materii prime și materiale sustenabile, furnizori din întreaga lume și controlul continuu al parametrilor ecologici cruciali de către laboratoare și comisii de autorități internaționale independente și certificate.
-
PROTECȚIA MEDIULUI: Protecția mediului și conservarea naturii, precum și utilizarea responsabilă a resurselor naturale, joacă un rol important în toate deciziile corporative. Ca parte a politicii sale de mediu, compania noastră se asigură că energia este utilizată cu moderație în toate diviziile sale.