Povestea noastră
Despre Funky Buddha Romania SRL
Funky Buddha Romania SRL proiectează, produce și distribuie produse de modă cu un caracter distinctiv, care îi face să iasă în evidență. Folosind pasiune, determinare și intuiție, compania creează haine care le permit consumatorilor să fie ei înșiși, să se simtă bine și să iasă în evidență. Articole vestimentare de cea mai înaltă calitate, confortabile și accesibile ca preț, care se potrivesc fiecărei persoane, exprimându-i personalitatea.
Portofoliul companiei este format din două mărci: Funky Buddha și Fifty Five Garage (G55) oferă haine dinamice, confortabile, inspirate și expresive pentru bărbați și femei, acordând o atenție extremă calității și detaliilor care reflectă entuziasm pur, libertate de exprimare și o diferențiere unică în stil, pe care o caută toți cei care se simt autentici, creativi, îndrăzneți și încrezători!
Nu este vorba doar de a urma moda, ci este un mod de viață pentru cei care consideră moda o modalitate de a se exprima. Aceasta este una dintre pietrele de temelie ale filosofiei companiei, inspirând atât angajații, cât și consumatorii. Moda ne permite să exprimăm cine suntem și cum ne simțim. Credem că stilul personal ar trebui celebrat și îmbrățișat, nu judecat. Ne străduim să creăm un mediu care încurajează autoexprimarea și celebrează stilul individual.
Fiecare colecție de modă este îndrăzneață, influențată de muzică, artă și cultură, sentimente intense, călătorii, dragoste pentru mediu. Are un aspect și o senzație contemporană, dar elegantă, făcând parte dintr-o „pânză” totală și un mod modern de interacțiune și exprimare. În fiecare sezon, compania creează haine pline de idei inovatoare, îmbogățind cele mai recente tendințe.
Ca urmare a pasiunii și intuiției familiei Alexiou din Grecia, Funky Buddha a fost fondată în 2005. Ceea ce a început ca o călătorie de afaceri ocazională pentru ei, s-a transformat într-o aventură epică prin suișurile și coborâșurile Orientului Îndepărtat. Inițial căutând oportunități de afaceri, o întârziere la o gară locală a dus la un ocol major. S-au întors cu lăzi și povești! Steagul Soarelui Răsărit a devenit simbolul și inspirația brandului pentru ceea ce a devenit o idee de mare succes: să creeze articole vestimentare elegante care se potrivesc tuturor, reflectă personalitatea și te fac să te simți cool și în largul tău.
Când brandul a fost lansat pentru prima dată în 2006, tricourile și pantalonii scurți cargo au fost un succes, depășind așteptările și stabilind ștacheta pentru extinderea viitoare. În doar câțiva ani, cu dedicare, muncă și determinare, și cu o colecție din ce în ce mai bogată și mai completă, succesul comercial al companiei europene de modă a luat avânt. Funky Buddha a devenit - într-o perioadă scurtă de timp - un retailer internațional de modă și un brand de modă cult. Este destinat celor cărora le place să poarte haine inspirate de valori precum libertatea, respectul pentru individ și respectul pentru mediu.
„Vorbim dincolo de modă”
Misiunea și viziunea noastră
Misiune : Să fim unul dintre principalii retaileri europeni OMNICHANNEL pe piețele în care operăm și să devenim un retailer global de modă.
Viziune : Să dezvoltăm și să comercializăm întotdeauna mărcile noastre în conformitate cu tendințele modei europene și să creăm un mix distinct de colecții, care să atragă grupa de vârstă 18-45 de ani, atentă la tendințe.
Ne străduim întotdeauna să satisfacem nevoile și așteptările unice ale fiecărui client, oferind o experiență cu adevărat personalizată, într-un mod profesional.
Angajamentul nostru de a combina practici de lucru extrem de eficiente cu creativitatea revoluționară înseamnă că singurul lucru pe care îl vom depăși întotdeauna sunt așteptările dumneavoastră.
Suntem pasionați de clienți și consumatori. Fiind mândri de ceea ce facem, acționăm cu sensibilitate, respectând cele mai înalte standarde de integritate și responsabilitate socială.
Responsabilitate socială
-
MEDIUL NATURAL: Respectul față de mediul natural în care ne desfășurăm activitatea și încercarea de a contribui activ la dezvoltarea comunităților respective reprezintă un obiectiv major al Politicii noastre de Responsabilitate Socială.
-
FUNDAMENTUL ETIC: Fundamentul nostru etic se bazează pe responsabilitatea socială corporativă. În calitate de afacere responsabilă, compania și-a adoptat rolul în comunitățile în care își desfășoară activitatea.
-
ECOLOGIE ȘI CALITATE: Compania noastră se angajează să respecte principiul producerii de produse inofensive pentru mediul înconjurător. Aceasta include, pe lângă o selecție atentă de materii prime și materiale sustenabile, furnizori din întreaga lume și controlul continuu al parametrilor ecologici cruciali de către laboratoare și comisii de autorități internaționale independente și certificate.
-
PROTECȚIA MEDIULUI: Protecția mediului și conservarea naturii, precum și utilizarea responsabilă a resurselor naturale, joacă un rol important în toate deciziile corporative. Ca parte a politicii sale de mediu, compania noastră se asigură că energia este utilizată cu moderație în toate diviziile sale.